شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

به بروزترين وبلاگ جامع اخبار استاني خوش آمديد

رونمايي از محصول جديد فرش ماشيني ابريشم

۱۴ بازديد

كاشان و آران و بيدگل را، همه، با فرش مي‌شناسند؛ از گذشته‌هاي دور تا به حال، فرهنگ و هنر مردم

مروري بر سبك معماري نئوكلاسيك

۱۱ بازديد

فلسفه و تمدن كلايك يونان و روم باستان، شالوده فكري و اجتماعي تمدن مغرب زمين را تشكيل مي دهد و طي 2500 سال گذشته، همواره فلسفه كلاسيك در بينش ذهني و كالبد فيزيكي تمدن غرب مشهود بوده است. معماري غرب نيز از اين امر مستثنا نبوده و معماري كلاسيك پيوسته در كليه دوران هاي تارخي مغرب زمين مطرح بوده است.

در سرزمين غرب، معماري يونان و روم باستان به عنوان معماري كلاسيك ناميده مي شود. در طي قرون وسطي، معماري رومانسك (رومي وار) و پس از آن معماري رنسانس و باروك، با الهام از معماري كلاسيك عصر باستان طراحي مي شدند. در طي قزون 18 و 19 ميلادي، معماري نئوكلاسيك (كلاسيك جديد) مهم ترين سبك معماري در غرب بوده است.

كشاورزاني كه بذر سيب مي كارند يا نهال سيب مي خرند

۶ بازديد

رشد دانه هاي سيب ممكن است براي كشاورزان مقرون به صرفه باشد اما ممكن است زمان زيادي طول بكشد. او همچنين متخصص پرورش دانه هاي سيب است. به همين دليل ، كشاورزان عزيز تشويق مي شوند تا نهال سيب را خريداري كنند تا هزينه و زمان كارايي آنها افزايش يابد.
نحوه شناسايي نهال سيب بر اساس منطقه جغرافيايي:
درختان سيب مانند ديگر درختان ميوه براي رشد نياز به شرايط آب و هوايي و جغرافيايي دارند. در وب سايت نهالستان اكين نهال ، در مورد هر يك از خواص و الزامات درخت سيب ؛ به طور كامل توضيح داده شده است.

https://akinnahal.com/product-category/نهال-سيب/

تفاوت فرش ماشيني اكريليك و ابريشم

۱۰ بازديد

فرش ماشيني اكريليك بهتر است يا فرش ابريشم؟ امروزه فرش‌هاي مختلف كه از نظر جنس و كيفيت متفاوت‌اند وجود دارند