پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

به بروزترين وبلاگ جامع اخبار استاني خوش آمديد

زمان آغاز واكسيناسيون عمومي با واكسن “كووبركت” برعهده وزارت بهداشت است

۶ بازديد

به گفته شفاف در مراسمي با حضور دوك ستاد فرمان امام ، مديران عامل و مسئولان و 10 بانك و م institutionsسسه مالي به مديرعامل بنياد باركت و گروه ديگري از افسران اجرايي كه به ستاد منصوب شده بودند ، “فصل همدلي و باراكات “خبر خوبي براي جشنواره است. اشتغال در يك زمينه در يك …

زمان آغاز واكسيناسيون عمومي با واكسن “كووبركت” برعهده وزارت بهداشت است https://rosemag.ir/2021/05/20/زمان-آغاز-واكسيناسيون-عمومي-با-واكسن-ك/ مجله رز Thu, 20 May 2021 02:45:31 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/05/20/زمان-آغاز-واكسيناسيون-عمومي-با-واكسن-ك/ به گفته شفاف در مراسمي با حضور دوك ستاد فرمان امام ، مديران عامل و مسئولان و 10 بانك و م institutionsسسه مالي به مديرعامل بنياد باركت و گروه ديگري از افسران اجرايي كه به ستاد منصوب شده بودند ، “فصل همدلي و باراكات “خبر خوبي براي جشنواره است. اشتغال در يك زمينه در يك …

به گفته شفاف در مراسمي با حضور دوك ستاد فرمان امام ، مديران عامل و مسئولان و 10 بانك و م institutionsسسه مالي به مديرعامل بنياد باركت و گروه ديگري از افسران اجرايي كه به ستاد منصوب شده بودند ، “فصل همدلي و باراكات “خبر خوبي براي جشنواره است. اشتغال در يك زمينه در يك كشور كم درآمد به يك كشور برگزار شد.

امپراطور محمد مخبر ، با اشاره به وقوع حداقل 5 جشنواره ، اظهار داشت: امروز ما از پروژه هاي عملياتي 15000 تا 4000 شغل ايجاد شده در سال 1999 براي 3000 ميليارد تومان بنياد ترانزيت بركت سپاسگزاريم.

وي افزود: همچنين بهره وري كار در ايجاد 270 هزار شغل جديد در مناطق محروم كشور در سال 1400 بركت خواهد داشت كه 13.270 ميليارد تومان آن توسط ستاد اجرايي فرمان حضرت امام خميني (ره) و امضاي تفاهم نامه با 10 بانك و موسسه مالي. “

وي افزود: سال گذشته و امسال ، حدود 30 درصد مشاغل جديد ايجاد شده از زمين هاي ايجاد شده توسط گروه كمي به عنوان ستاد اجرايي صحبت كننده فرمان امام و بخشهاي آن ، در حالي كه ادارات اجرايي چندين برابر بودجه و تسهيلات ، راز كه قبلاً به “

رئيس ستاد اجرايي ادامه داد: رمز موفقيت يافتن گروه اصلي 40 بنياد بركت منطقه است كه در “مردم” وجود دارد و به موجب سر خود به صحنه مي آيد و محاكمه مي شود. و خصوصي و اين راهي براي عبور از مشكلات است ، ما معتقديم كه جهان و نيروي انساني واقعي براي انسان از طريق استخراج نفت و گاز.

بركت و نوآوري هاي جديد بنياد ، مخبر گفت: “همراه با نظرسنجي” دهكده “و” همدلي بركت “، همانطور كه در سيستم” مشاغل آسيب ديده شوراي افتخار “يكي ديگر از راه هاي اصلي است ، از امروز رسما آغاز مي شود.

رئيس ستاد اجرايي فرمان حضرت امام فراسوي فرمان گفت: “” برنامه باراكات “، امكان ايجاد بازگشت به كشور براي ايجاد شغل براي افرادي كه به شهر مهاجرت كرده اند و همچنين ايجاد فرصت شغلي در كشور وجود دارد. حضور خط عمومي و سرمايه گذاري در مناطق محروم.

اين شاخص افزود: پيش بيني ما اين است كه در سال 1401 ، 3000 نفر مي توانند براي ايجاد اشتغال از طريق اين پروژه براي آنها به روستاها بازگردند.

وي تأكيد كرد: از طريق اين سامانه مردم مي توانند كارهاي خير الكترونيكي و خانگي را در قالب هديه يا وام براي خير هموطنان فراهم كنند و هر چقدر مشاركت عمومي داشته باشد ، علاوه بر ستاد اجرايي به همان ميزان سرمايه گذاري مي شود همانطور كه قول داده شده بود. “

وضعيت و آخرين واكسنهاي Kovairan Barak andt ، و شاخص گفت: “ما ، همانطور كه وعده داده شده بوديم ، و اگر يك ميليون دوز رايگان 3.5 ميليون دوز واكسن تا پايان ماه مه به وزارت بهداشت در ماه ژوئن ارائه دهيم.”

و وي افزود: و قسمت سوم در زمان مطالعات باليني ، و واكسن هفته گذشته در اين بازه زماني آغاز شد ، از 6 تا 6000 مرد استان در واكسن ها هستند ، تزريق مي شود.

رئيس فرمان ستاد اجرايي فرمان حضرت امام اضافه كرد: اين وزارت بهداشت براي تعيين زمان شروع واكسيناسيون عمومي “واكسن ايران بركت” و محصولات انبوه به بازار تعلق دارد و به وزارت ارائه مي شود.

اميرحسين مدني ، مديرعامل بنياد باركت ، ضمن اشاره به فعاليتهاي گسترده اين بنياد ، گفت: “تاكنون امكان ايجاد 338000 شغل مستقيم و غيرمستقيم در مناطق محروم و روستايي كشور و پوشش وجود دارد (7) ، 703 روستا از فعاليت هاي باراكيت بنياد “.

وي با اشاره به بنياد جديد افزود: “در راستاي منويات رهبر معظم انقلاب و دستور رئيس ستاد اجرايي فرمان حضرت امام خميني (ره)” توانايي برنامه “بركت” براي ايجاد شغل براي كساني كه مهاجرت به شهرها به روستاي اصلي خود بازگشتند و من براي ايجاد شغل در مناطق محروم كشور فراهم كردم.

وي افزود: “كه به دليل آرامش و همچنين در مشكلات اقتصادي از روستاها به شهرها بازگشت ، مي تواند با مراجعه به برنامه” بركت “و پر كردن فرم هاي مورد نياز ، شرايط خود را به ما اطلاع دهد. عليه آنها ، و خود را به عنوان ارباب دهكده خود مبدأ كردند. “به طور امن ، قادر به بازگرداندن چيز از قسمت عملي آنها از يك قلعه باشيد.

مدني به قسمت ديگر وظيفه اين پروژه اشاره كرد و گفت: در پاركي كه بلا استفاده است يا توليد كالا و شما تصميم مي گيريد از دفتر موجودات به عنوان توليد در منطقه استفاده كنيد. در صورت تخليه علت قرض الحسنه ، مي توان برنامه را در برنامه “بركت” نصب كرد ، به همان اندازه يا آنچه مي خواهند ، يك بنياد بركت را در آن قرار دهيد ، ميله خدا عدالت ، و امام عامل ايمان بايد به مقامات اجرايي ، و بازگشت او ، پول براي خريد.

وي افزود: همچنين مي توان كشوري را كه علاقه مند به ايجاد شغل در آن هستند و رشته و رشته اي را كه مي خواهند در آن شركت كنند مانند كشاورزي و دامپروري يا وسايل و يا هر زمينه ديگر و بصورت آنلاين انتخاب كرد. شفاف براي پيشرفت و پژوهشگر پروژه. “موارد زير را مشاهده كنيد.

مديرعامل بنياد باراكيت ، “سيستم حمايت از تجارت تاج ضرر” را نيز خوانده است “” با كمك پلت فرم طراحي شده به بنياد باراكيت ، كه قادر به ثبت نام نقض شرايط تجاري خود است ، اين اطلاعات بررسي مي شود و در نهايت افراد به محل كار خود باز مي گردند. بانك ها از طريق بنياد. ” شركا در حال تاسيسات هستند.

وي اظهار داشت: يكي از مشكلات بانك ها در اين زمينه هميشه نگران وضعيت تسهيلات ارائه شده و درآمد حاصل از رانت است و اين در پروژه هايي است كه در آن مشاركت مي كند ، كه با ماهيت اين سيستم ارتباط مستقيم دارد سيستم بانكي. “اين كاملاً حذف شده است و بانك مي تواند جزئيات برنامه هاي خود را براي اجراي آنلاين و پيشرفت نظارت كند و شفاف باشد و بلافاصله از آخرين وضعيت مطلع شود.

و در ادامه مراسم ، كوروش پرويزيان ، مديرعامل بانك پارسيان ، گفت: “خوشحالم كه توانستم در مسئوليت هاي بزرگ كاركنان اجرايي فرمان امام نقش آفريني كنم. خانه مالي است ، گردش مالي به كار ايجاد مي شود ايجاد توليد. “متناسب با مشاركت آنها در اين بانك ها.

وي افزود: ايجاد بستر نعمت بسيار ارزشمند است كه نمي تواند به يك سيستم بزرگ تبديل شود.

امپراطور محمد رضا فرزين ، مديرعامل بانك كارآفرين ، در بخش ديگري از اين مراسم گفت: “گل پادشاهان گذشته بنياد بركت را تشكيل مي دهد تا كمك كند تا بودجه را براي ايجاد يك بستر قوي و به روز براي ايده هاي جديد و ارزشمند كمك كند ، در نتيجه باعث كاهش ريسك اعتباري ؛ كه مهمترين نگراني بانك ها است. “آنلاين پايتخت آنها را رصد كنيد ، به اين معني كه از تجربه و ايده هاي عالي دكتر مخبر خوشحال خواهد شد.

موسوي سيد فريد ، از هيئت مديره بانك ملي ، سخنران ديگر مراسم. وي اقدامات ستاد اجرايي فرمان حضرت امام خميني (ره) را در صحنه تحسين كرد و گفت: “ايجاد 220،000 شغل به معناي عزت 220،000 مسلمان ايران خواهد بود.” امروز متوجه شده ايم كه اين تنها بخشي از اقدامات است.

وي افزود: با وجود امكانات ما در خارج از كشور وجود دارد اگر يك پروژه موفق وجود داشته باشد و شغل ايجاد كند يا خير. بستر ارائه شده توسط بنياد بركت برخي از ما را مخاطب قرار مي دهد ، اين باعث مي شود كه ببينيم پروژه به كجا رسيده است.

پس از اين مراسم ، يادآوري و درك بين بنياد بركت ستاد اجرايي فرمان امام و صندوق هاي ملي و بانكها ، صادرات ، پارسيان ، كارآفريني ، قرض الحسنه بيشتر ، صندوق كارآفريني اميد ، صنعت و معدن: پس از بانك و برخي از بركت به امضا رسيده است صندوق حدود 270،000 شغل در محيط خصوصي ايجاد كرده است. شد.

در پايان اين مراسم ، 40،000 پروژه متوسط ​​و خرد براي ايجاد اشتغال توسط ويدئو كنفرانس دفتر بنياد بركت در بخشهاي مختلف در 15 بخش خارج از زمين در راس كاركنان اجرايي ، به منظور فرمان امام.

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.