جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

به بروزترين وبلاگ جامع اخبار استاني خوش آمديد

پيشكسوت فوتبال ايران از بيمارستان مرخص شد – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۷ بازديد

به گزارش خبرگزاري آمندي ، از جانب صندوق براي حفظ ايمان كشورش ، از دانش بازي هاي قهرمانان در پايگاه ، و احضار شده ، در سال 1998 ، اين پيشكسوت با عارضه اي روبرو شده است ، كه امسال و احساسات همان مهره به او مراجعه كنيد ؛ ممكن است مورد به هم پيوند …

پيشكسوت فوتبال ايران از بيمارستان مرخص شد – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://rosemag.ir/2021/05/19/پيشكسوت-فوتبال-ايران-از-بيمارستان-مرخ/ مجله رز Wed, 19 May 2021 08:41:10 0000 مجله ورزشي https://rosemag.ir/2021/05/19/پيشكسوت-فوتبال-ايران-از-بيمارستان-مرخ/ به گزارش خبرگزاري آمندي ، از جانب صندوق براي حفظ ايمان كشورش ، از دانش بازي هاي قهرمانان در پايگاه ، و احضار شده ، در سال 1998 ، اين پيشكسوت با عارضه اي روبرو شده است ، كه امسال و احساسات همان مهره به او مراجعه كنيد ؛ ممكن است مورد به هم پيوند …

به گزارش خبرگزاري آمندي ، از جانب صندوق براي حفظ ايمان كشورش ، از دانش بازي هاي قهرمانان در پايگاه ، و احضار شده ، در سال 1998 ، اين پيشكسوت با عارضه اي روبرو شده است ، كه امسال و احساسات همان مهره به او مراجعه كنيد ؛ ممكن است مورد به هم پيوند خورده باشد تا راه رفتن سخت باشد. اما او مجبور شد تحت عمل جراحي قرار گيرد. خوشبختانه ، اين با دست ساخته شده است ، چند روز با خوش شانسي.

وي در حال حاضر تحت مراقبت در منزل ، جانباز ترخيص شده از بيمارستان و. مقامات صندوق حمايت از جانبازان براي قهرمانان ورزشي و وضعيت پزشكي كشور همچنين عليرضا عزيزي زير و كارهاي بيمه اي و معالجه را تحت نظر داشته اند.

عزيزي در دهه 1950 در آبادان ، تيم ملي فوتبال ايران متولد شد. و يك تيم بزرگ فوتبال در خوزستان باعث لكنت بسياري شد ، به طوري كه شاهين اهواز ، تخت جمشيد ، ويس ، در يكي از شهرهاي خرمشهر ، اهواز با آب ، صنعت ، اهواز و آبادان ، به صنعت نفت صنعت نفت ، يكي از خوزستان انتخاب شده خود در قدس ليگ ملي ، كه فوتبال كشور با بازيكنان بزرگ است.

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.