جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

به بروزترين وبلاگ جامع اخبار استاني خوش آمديد

كشورهاي اروپايي در انتظار تاييد كيت‌هاي تست‌ خانگي كرونا

۵ بازديد

به گفته شفاف ، مقامات در فضاي باز اميدوارند تا آوريل (اين ماه) ، همه شهروندان كشور بتوانند از اين داروخانه ها و داروخانه ها به CNN دسترسي پيدا كنند ، اگرچه آنها هنوز منتظر تأييد و توزيع نهايي هستند و دستورالعمل هاي استفاده از Glory كيت هاي تست خانگي. كيت هاي تست آنتي ژن …

كشورهاي اروپايي در انتظار تاييد كيت‌هاي تست‌ خانگي كرونا https://rosemag.ir/2021/04/13/كشورهاي-اروپايي-در-انتظار-تاييد-كيت‌ه/ مجله رز Tue, 13 Apr 2021 14:42:40 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/04/13/كشورهاي-اروپايي-در-انتظار-تاييد-كيت‌ه/ به گفته شفاف ، مقامات در فضاي باز اميدوارند تا آوريل (اين ماه) ، همه شهروندان كشور بتوانند از اين داروخانه ها و داروخانه ها به CNN دسترسي پيدا كنند ، اگرچه آنها هنوز منتظر تأييد و توزيع نهايي هستند و دستورالعمل هاي استفاده از Glory كيت هاي تست خانگي. كيت هاي تست آنتي ژن …

به گفته شفاف ، مقامات در فضاي باز اميدوارند تا آوريل (اين ماه) ، همه شهروندان كشور بتوانند از اين داروخانه ها و داروخانه ها به CNN دسترسي پيدا كنند ، اگرچه آنها هنوز منتظر تأييد و توزيع نهايي هستند و دستورالعمل هاي استفاده از Glory كيت هاي تست خانگي.

كيت هاي تست آنتي ژن كه مشابه تست بيماري 19 روش كوويد عمل مي كنند.

اين آزمايشات PCR را انجام نمي دهد ، بين 12 و بيشتر از 48 ساعت به او اعلام مي كند تا در كمتر از 30 دقيقه Covid Antigen نتايج آزمايشات را دريافت نكند ، اما ثابت مي كند كه با دقت PCR كمتر نيست .

اگر 98٪ دقت PCR تست هاي آزمايشگاهي باشد ، اين خانه 80٪ خودآزمايي دقيق است.

چگونه مي توان با اين تست هاي خودآزمايي خانه راحت كار كرد. از كار ، فقط مخلوط كردن آنها با كمي از خودتان زينت مخاط بيني بود ، مايع را در بسته قرار دهيد تا مطب لوله اي را كه من از رطوبت كمتر از 30 گرفتم ، اجرا كند و به اين ترتيب اتفاق مي افتد كه پايان ساعات

در ساير كشورهاي اروپايي ، از جمله ايتاليا ، آنها مجبورند اين كيت ها را به مدت يك ماه در داروخانه ها بفروشند ، اما از طرف دولت نهايي ، داشتن وزارت تبريك اثبات نمي شود.

وزارت بهداشت فرانسه تأكيد كرده است ، مانند استفاده در آزمايشات خانگي كه قابل تأييد نيست زيرا اين افراد هستند كه بيش از 15 سال هيچ علائمي از بيماري كويد ندارند.

طبق گفته جريم سولومون ، رئيس كميته بهداشت Covid 19 ، طبق گزارش Retiarius و قيمت كيت ها در فرانسه كه كمترين قيمت را در كشورهاي اروپايي دارد 6 يورو است كه به زودي به 5 يورو مي رسد. شوراي عالي فرانسه و مبارزه با كويد 19 هفته را از آزمايش هاي خودكارآموزي در خانه تحقيق كرد تا اينكه سرانجام در اواخر مارس تصويب شد.

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.