جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

به بروزترين وبلاگ جامع اخبار استاني خوش آمديد

پرسپوليس با بوديمير توافق كرد

۱۷ بازديد

طبق گفته شفاف از باشگاه پرسپوليس ، ماريو بوديمير در يك پرونده شديد تحت مراقبت مديريت باشگاه به حالت تعليق درآمده تا با تلاش شبانه روزي اين مشكل را برطرف كند. طبق فيفا ، پرسپوليس ، نه صورت جلوي پول ، اما اگر آنها به پنجره نقل و انتقالات باشگاهي كه با بوديمير بسته شد …

پرسپوليس با بوديمير توافق كرد https://rosemag.ir/2021/02/03/پرسپوليس-با-بوديمير-توافق-كرد/ مجله رز Wed, 03 Feb 2021 04:16:30 0000 مجله ورزشي https://rosemag.ir/2021/02/03/پرسپوليس-با-بوديمير-توافق-كرد/ طبق گفته شفاف از باشگاه پرسپوليس ، ماريو بوديمير در يك پرونده شديد تحت مراقبت مديريت باشگاه به حالت تعليق درآمده تا با تلاش شبانه روزي اين مشكل را برطرف كند. طبق فيفا ، پرسپوليس ، نه صورت جلوي پول ، اما اگر آنها به پنجره نقل و انتقالات باشگاهي كه با بوديمير بسته شد …

طبق گفته شفاف از باشگاه پرسپوليس ، ماريو بوديمير در يك پرونده شديد تحت مراقبت مديريت باشگاه به حالت تعليق درآمده تا با تلاش شبانه روزي اين مشكل را برطرف كند.

طبق فيفا ، پرسپوليس ، نه صورت جلوي پول ، اما اگر آنها به پنجره نقل و انتقالات باشگاهي كه با بوديمير بسته شد نرسند ، در صورتهاي مالي بازيكن دليل اصلي اين بازيكن را به خود اختصاص داده است بوديمير ، گام بزرگي در معامله با مهاجم كروات است. و طرفدار حذف شد.

اول از همه ، اين يك درخواست به بوديمير است كه به بخش بازيكن از علت نهايي منتقل شده است ، و علت اولين بار است كه منتقل شود. وقتي اين كارها انجام شد ، از گذشته مسئله حل شده است.

اين اقدام موثر متفاوت مديرعامل و رئيس اعضاي هيئت مديره باشگاه براي حل مشكلات مالي و از بين بردن نگراني ها و سوزاندن طرفداران بي شمار است.

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.