پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

به بروزترين وبلاگ جامع اخبار استاني خوش آمديد

قصه درماني؛ راه حلي ساده براي اختلالات تغذيه اي

۱۰ بازديد

اختلالات خوردن مي تواند مشكلات مختلفي را در كودكان ايجاد كند. بنابراين ، تشخيص زودهنگام و درمان سريع اين اختلال مي تواند به كودك شما كمك كند تا احساسات خود را كنترل كند و در نتيجه اختلالات او را كاهش دهد. روشهاي درماني مختلفي وجود دارد ، از جمله روان درماني ، ورزش درماني و …

قصه درماني؛ راه حلي ساده براي اختلالات تغذيه اي https://rosemag.ir/2021/09/13/قصه-درماني؛-راه-حلي-ساده-براي-اختلالات/ Mon, 13 Sep 2021 13:30:39 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/09/13/قصه-درماني؛-راه-حلي-ساده-براي-اختلالات/ اختلالات خوردن مي تواند مشكلات مختلفي را در كودكان ايجاد كند. بنابراين ، تشخيص زودهنگام و درمان سريع اين اختلال مي تواند به كودك شما كمك كند تا احساسات خود را كنترل كند و در نتيجه اختلالات او را كاهش دهد. روشهاي درماني مختلفي وجود دارد ، از جمله روان درماني ، ورزش درماني و …

اختلالات خوردن مي تواند مشكلات مختلفي را در كودكان ايجاد كند. بنابراين ، تشخيص زودهنگام و درمان سريع اين اختلال مي تواند به كودك شما كمك كند تا احساسات خود را كنترل كند و در نتيجه اختلالات او را كاهش دهد. روشهاي درماني مختلفي وجود دارد ، از جمله روان درماني ، ورزش درماني و غيره. براي درمان اختلالات رفتاري و رواني در كودكان حتي كشيدن يك تصوير زيبا از كودك يكي از راه هاي درمان اختلالات مختلف است. بنابراين مي توانيد بهترين روش مراقبت از فرزند خود را انتخاب كنيد.

علائم بيماري هاي خوردن در كودكان را بشناسيد

هرچه زودتر والدين از اختلالات رواني فرزندان خود آگاه شوند ، زودتر و راحت تر مي توانند آنها را به طور كلي كاهش داده يا حذف كنند. شروع اختلالات در كودكان ممكن است از سال اول زندگي شروع شده و تا سه سالگي ادامه داشته باشد. آگاهي از اين حواس پرتي ها و مشكلات باعث آگاهي و آگاهي بيشتر والدين از اين اختلالات مي شود و بنابراين مانع از بروز اين اختلالات در كودكان مي شود. بنابراين ، ما علائم واضح اختلالات خوردن در كودكان را بررسي مي كنيم.

كاهش وزن نوزاد

اگر كودك شما به طور ناگهاني وزن خود را كاهش مي دهد ، مي تواند نشانه مشكل هنگام غذا خوردن باشد.

بيش از حد ورزش كنيد

ورزش بيش از حد و بيش از حد در كودكان مي تواند والدين را با مشكل بزرگ كردن نوزادان ، به ويژه براي كودكان لاغر ، روبرو كند.

رژيم غذايي دشوار كودك

اگر يك كودك كوچك رژيم غذايي سختي را ادامه داد ، از آن مراقبت كنيد.

عادات غذايي غير معمول

فرزندان شما ممكن است عادات غذايي عجيبي داشته باشند. براي مثال ، بررسي كالري غذاها را ادامه دهيد.

پرخوري با وارونه كردن غذا

گاهي اوقات ، در بي نظمي شديد ، پسر غذاهاي مورد علاقه خود را پنهان مي كند و سپس بر آنها غلبه مي كند.

البته انواع مختلفي از اختلالات خوردن در كودكان وجود دارد. بي اشتهايي عصبي ، پرخوري عصبي ، پرخوري ، پرهيز و … يكي از شايع ترين انواع اختلالات خوردن در كودكان است. بنابراين علائم زيادي به دليل اختلالات مختلف خوردن در كودكان وجود دارد. در صورت مشاهده هر يك از اين علائم در فرزند خود قطعاً به رژيم غذايي و برنامه تغذيه او توجه كنيد.

رنگ درماني بهترين راه براي حل مشكلات تغذيه اي كودكان است

يكي از موثرترين درمان ها براي اختلالات رنگي كودكان ، درماني است. اگر كودك شما آنقدر خسته شده است كه نمي توانيد از ساير روش ها براي حل مشكلات غذايي استفاده كنيد ، مي توانيد رنگ اتاق خواب خود را شاد كنيد. حتي اين طرح كه در بالا به آن اشاره كرديم ، زير ساخت رنگ درماني در تصويري از درمان هاي خاص است. كودكاني كه با خود حمل مي شوند به دليل كسالت و ناراحتي مي توانند از اختلالات خوردن رنج ببرند. در اين شرايط ، مي توانيد به او در روند از بين بردن مزاحمت ها به روشهاي ساده مانند نقاشي و غيره كمك كنيد.

وقت آن است كه فقط  يك راه حل ساده براي اختلالات خوردن

دلايل مشكلات تغذيه اي كودكان چيست؟

علت دقيق مشكلات تغذيه اي در كودكان مشخص نيست. گاهي مشكلات خوردن كودك ارتباط مستقيم با فيلم دارد و گاهي مشكلات غذايي كودك به دليل مشكلات جسمي است. اگر علائم اختلال خوردن را در فرزند خود مشاهده كرديد ، مي توانيد تمام جنبه هاي زندگي او را با جزئيات بيشتري بررسي كنيد تا علت اصلي را پيدا كنيد.

بازي درماني براي كودكان مبتلا به اختلال جويدن

در كودكان كوچكتر ، مي توانيد فرزندان خود را با يك رژيم غذايي سالم از طريق بازي آشتي دهيد. براي فرزندان خود داستانهايي تعريف كنيد كه حاوي توصيه هاي اخلاقي و تغذيه مناسب براي تشويق فرزند شما به موقع و سالم باشد. زيرا كودكان بارها و بارها شخصيت ها و داستان هاي كودكان را مي آموزند. در نتيجه ، شما مي توانيد به طور غير مستقيم نكات و ترفندهاي زيادي را از طريق قصه گويي به فرزند خود بياموزيد.

ولك مكاني با محتوا براي كودكان است كه شامل صدها درس هنر ، تصاوير كودكان و تعدادي داستان كودكانه است ، با استفاده از اين داستان ها و خواندن آنها براي فرزند خود ، مي توانيد در مورد حواس پرتي هاي فرزند خود اطلاعات بيشتري كسب كنيد. اين درمان را انجام دهيد. براي مشاهده وب سايت Volk و دسترسي سرگرمي به http://www.voolak.com مراجعه كنيد.
*بازگشت به گزارش

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.