پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

به بروزترين وبلاگ جامع اخبار استاني خوش آمديد

سالروز شهادت صدرالله فني – مجله رز

۲۵ بازديد

كردها “كاك و مصطفي خيبري” سعودي را “ابو ر” مي ناميدند. اين چيزها هرگز گفته نمي شود ، جز اين كه بايد نامه اي بسازند كه غالباً توسط پارسياني كه در مسير امپراطورها لغزيده اند گفته شود. به گزارش مجله رز ، صدرالله آپليپديان بهبهان در سال 1974 متولد شد و در سال 1334 با …

سالروز شهادت صدرالله فني – مجله رز https://rosemag.ir/2021/01/14/سالروز-شهادت-صدرالله-فني-مجله-رز/ مجله رز Thu, 14 Jan 2021 05:50:47 0000 مجله هنر و فرهنگ https://rosemag.ir/2021/01/14/سالروز-شهادت-صدرالله-فني-مجله-رز/ كردها “كاك و مصطفي خيبري” سعودي را “ابو ر” مي ناميدند. اين چيزها هرگز گفته نمي شود ، جز اين كه بايد نامه اي بسازند كه غالباً توسط پارسياني كه در مسير امپراطورها لغزيده اند گفته شود. به گزارش مجله رز ، صدرالله آپليپديان بهبهان در سال 1974 متولد شد و در سال 1334 با …

كردها “كاك و مصطفي خيبري” سعودي را “ابو ر” مي ناميدند. اين چيزها هرگز گفته نمي شود ، جز اين كه بايد نامه اي بسازند كه غالباً توسط پارسياني كه در مسير امپراطورها لغزيده اند گفته شود.

به گزارش مجله رز ، صدرالله آپليپديان بهبهان در سال 1974 متولد شد و در سال 1334 با تحصيل در دانشگاه كشاورزي شيراز ازدواج كرد. در كودكي و جواني ، تجربه و سلطه ايدئولوژيك و سياسي رودز در كشور به دليل جو و احساسي كه من به دست آورده ام ، بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد ، وي نقش محوري در مديريت و سازماندهي تظاهرات در يك رژيم استبدادي داشت.

فعاليت هاي مبارزاتي

دانشجويان فعالانه در مبارزات گروههاي مسلمان در التقاط حضور دارند. اقدامات صدرالله محدود به دانشگاه و مناطق اطراف آن در مساجد و روستاها نبود. او در گروه عقيدتي سياسي “منصورون” حضور پررنگي داشت و بر مبارزات سياسي در مبارزات ديجيتال و عمليات چريكي عليه دولت طاغوت هم ميپرداخت و نقشه هاي تراز مزدوران رژيم طاغوت را طراحي و اجرا مي كرد. اين ضربات خفقان آور است ، سيستم پليس شهر.

“مجيد بقايي” و “اسماعيل داغايقي” از همه زاويه ها دور مي شوند ، و يك دولت الحادي كه صدرالله احزاب را ملزم به احزاب و همراهان خود مي كند ، آنچه را كه امام خميني اعلام كرده است توزيع كرده است. پس از پيروزي انقلاب اسلامي ، وي سعي كرد عناصر مستبد كشتار و كميته حفاظت را از انقلاب بگيرد و به عضويت اين سازمان درآمد و نقش بسيار موثري در شكل گيري سپاه در شهر بهبهان داشت.

در آغاز كردستان غائله ‘كراند غرب’ به همراه خانواده اش رفت و چند ماه در فعاليتهاي عقيدتي و فرهنگي به سر برد تا فعاليتهاي ضدانقلاب را خنثي كند. سپس به اهواز آمد و با توجه به پيشنهاد مسئولين مبني بر تشكيل واحد اطلاعات سپاه منطقه خوزستان و لرستان تحت عنوان منطقه 8 كشوري ، اين واحد را با دوستان راه اندازي كرد. پس از آزادسازي رهبر خرمشهر ، سفيران خرمشهر در سال 1961 انتخاب شدند. با تلگراف شهيد دكتر مجيد دقايقي به واحد اطلاعات استان اهواز بازگشت و در حين كار براي ادامه تحصيل نيز مشغول بودجه بود و سال 61 ليسانس مهندسي كشاورزي براي كسب كرد.

تأسيس نفوذ اردوگاه رمضان در عراق / شهادت

در همان سال ، علاوه بر مسئوليت هاي خود ، “رهبر ستاد نيروي قدس” شد. “تا سال 63 تاسيس مشكل” اردوگاه رمضان “با يك سري جنگ در دادگاه و قيام شهيد دقائقي صدرالله. آموزش پرسنل دو شهيد تيپ 9 بدر اين اردوگاه برگزار كرد كه “مجاهدين فرمانده فجر 15 سپاه رمضان” در روز ژانويه سال 1366 ، صدرالله در يكي از مناطق جنوبي آن فعال هستند به استثناي تحقيقات انجام شده ، و سپس ، اواخر شب. هنگامي كه او بازگشت ، ماشين مانند يك تصادف ساخته شده بود ، به گونه اي كه در كما نبوده و سه هفته در حال جراحات آن مرد بودند كه به دنبال او بودند. سرانجام ، هنگامي كه او در 16 ژانويه بود ، بنابراين شهادت خود را به اتمام رساند ، 1966 ، پس از 13 سالگي ممكن است با هم جنگ كنند.

كساني كه مدتها مدت بسيار پنهاني به شهادت صدرالله آپليپديان در عراق آمدند ، اما آنچه آنها هستند نيست و چه مقدار از اين اقدامات در مورد اقدامات. شايد مهمترين مورد مشترك شهداي اين فعاليت در خارج از كشور و نياز به عراق باشد. علاوه بر كمك به عراق و فرهنگ فكري ، مردم و يك رژيم بزرگ بعثي تجاري را انجام دادند.

علي هاشمي ، شهيد ، شهيد و يك ميزبان عالي مقام در اينجا صدرالله آپليپديان

علاوه بر اينكه پادشاه مبارزان اسلامي در اين ميدان بود و مهارت ابرقهرمانان اسلامي كه صدرالله خواستار انتقال او بود. كندي پايدار در كردستان عراق ، براي عبور از صعب العبور ، و مجاهدين در عراق. او كه در انجام ماموريت هاي رقابتي و عملياتي از استعداد كم نظريه استفاده مي كند و مي تواند با انجام عمليات در خاك عراق حماسه هاي بسيار را به نمايش درآورد.

داستاني از محسن رضايي

مي گفت: “اين مكان آنقدر در مورد صدام اخلاقي و استعفا در شمال و جنوب عراق است كه پيروز شده است.” ژنرال محسن رضايي ، فرمانده وقت انقلابي XXV. از اور عمليات بدر در عراق ، ناصريه ، بصره و بغداد طنابي به عراق بود و در برابر راههاي مجاهدي كه برايش آورده مي شود مقاومت مي كند تا پاي نيازهاي او را ببندد. اين عظمت صدرالله آپليپديان به عنوان كلي آنها. “من افتخار مي كنم كه اولين فرماندهان برده” بالا “را رهبري كردم كه شهيد اسماعيل صدرالله آاپليپديان را چند دقيقه و 1000 هدايت كرد

پيام آخر

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.