جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

به بروزترين وبلاگ جامع اخبار استاني خوش آمديد

از “رسوخ آلودگي هوا به داخل منازل” تا “درگيري تمام ارگان‌هاي بدن”

۲۴ بازديد

ريه هاي اين هنرمند گفت: “آلودگي هوا تقريباً در همه قسمت هاي بدن اتفاق افتاده است.” “آلودگي هوا مشكلي است كه نه تنها با همكاري و قدرت مشترك مردم حل مي شود”. دكتر. مجيد مختاري – عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي ، در مصاحبه با مجله رز ؛ وي با اشاره به …

از “رسوخ آلودگي هوا به داخل منازل” تا “درگيري تمام ارگان‌هاي بدن” https://rosemag.ir/2021/01/12/از-رسوخ-آلودگي-هوا-به-داخل-منازل-تا-درگ/ مجله رز Tue, 12 Jan 2021 03:36:34 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/01/12/از-رسوخ-آلودگي-هوا-به-داخل-منازل-تا-درگ/ ريه هاي اين هنرمند گفت: “آلودگي هوا تقريباً در همه قسمت هاي بدن اتفاق افتاده است.” “آلودگي هوا مشكلي است كه نه تنها با همكاري و قدرت مشترك مردم حل مي شود”. دكتر. مجيد مختاري – عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي ، در مصاحبه با مجله رز ؛ وي با اشاره به …

ريه هاي اين هنرمند گفت: “آلودگي هوا تقريباً در همه قسمت هاي بدن اتفاق افتاده است.” “آلودگي هوا مشكلي است كه نه تنها با همكاري و قدرت مشترك مردم حل مي شود”.

دكتر. مجيد مختاري – عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي ، در مصاحبه با مجله رز ؛ وي با اشاره به آلودگي هوا در يكي از بزرگترين مشكلات كلانشهرهايي مانند تهران و ساير شهرهاي بزرگ كشور ، اظهار داشت: اگرچه آلودگي هوا دلايل زيادي دارد ، اما به طور كلي حدود 80٪ از آلودگي خودرو به دليل عدم رعايت استانداردها در طراحي و استفاده از سوخت هاي فسيلي و ساير موارد غير -vexillum در بازگشت.

وي راه نادرست ايجاد رانندگي درون شهري و ساير ترافيك ها را مهمترين مسئله در صورت آلودگي هوا دانست و ادامه داد: با خاموش كردن رانندگي و حوادث بعدي باعث ايجاد ترافيك در لنزها همان ماشينها شده است كه اين يكي از عناصر مهم افزايش آلودگي در كلانشهرها است. .

به گفته وي ، آلودگي هوا كه منجر به مشكلاتي از جمله عدم تمركز ، كاهش سطح اكسيژن افزايش دي اكسيد كربن ، گوگرد و ساير سموم مهم در هوا مي شود ، پديده آلودگي هوا در هنگام رشد وارونگي سموم مشاهده شد. وقتي آلودگي “قابل مشاهده” نباشد ، در فضا نيز وجود دارد ، و او صدمات جبران ناپذيري به سلامت انسان وارد مي كند.

مختاري ناشي از آلودگي هوا است و وضعيت رانندگي را مختل مي كند و مي افزايد: “اين دليل تصادفات است و ميله هاي زشت ترافيكي سرانجام وارد يك چرخه معيوب مي شوند همچنين ممكن است از آلودگي هوا عليه ما رنج ببرند. ما آلودگي هوا را تشديد مي كنيم.

آلودگي هوا مشكلي چند وجهي است كه نياز به جلب رضايت اين نتايج و نتيجه گيري دولت مشترك و ملت دارد

وي گفت كه آلودگي هوا يك حل چندوجهي مسئله است و تعيين اين مسئله نياز به همكاري مشترك بين دولت و ملت دارد. “بسياري از كشورها ، از جمله كره جنوبي ، و نه لندن ، كه بيشترين شهرهاي آلوده در چند سال گذشته است ، با استفاده از برنامه هاي اساسي به تميزترين شهرهاي جهان تبديل مي شوند ، بنابراين حذف درجه آلودگي هوا در اين كشورها نمونه هاي موفق است.

اين شورا يك خودروي الكتريكي يا هيبريدي استاندارد را به واردات اتومبيل به جنگ م calledثر فراخواند و گفت: “فقط با كمك دولت و مي تواند مسئله اي را حل كند كه سالهاست در شهرهاي ما حل مي شود.”

درباره آلودگي هوا به اندام هاي بدن آسيب مي رساند

يك متخصص ريه با اشاره به تأثيرات جدي آلودگي هوا بر سلامت مردم و تأثير آن در سطح شهر ، گفت: آلودگي مضر هوا تقريباً بر تمام اعضاي بدن تأثير مي گذارد. عوارض ، به ويژه در مغز ، اين موارد غلظت ، چشم تحريك ، التهاب مجاري تنفسي ، تشديد بيماري مزمن ريوي است و با آه ، از ريه ها ، سينوزيت ، بيماري عروقي ، تصلب شرايين جلوگيري مي كند ، در حمله قلبي و سكته مغزي افزايش مي يابد و لخته هاي خون از مهمترين موارد اين است كه از آلودگي هوا است. اين براي نجات مردم نيست.

با شيوع سرطان نيز بسيار نزديك است ، به طوري كه مسائل آلودگي هوا مانند وزن كم هنگام تولد ، با اضافه كردن مطالعات مختلف نشان داده است كه مغز در پستان رشد مي كند در ريه ها رشد مي كند و مناطقي كه توسط آلودگي هوا آلوده مي شوند تميز است ، و تحت قدرت و حكومت انواع مختلف آنها است ، و سرطان سرطان را بهبود مي بخشد.

بيماري كويد تشديد بيماري ، آلودگي هوا بيشتر است

وي گفت: “همانطور كه نشان داده شده است براي جلوگيري از كشيدن سيگار به ويروس كرونا در بافت ريه ، آلودگي هوا نشان مي دهد كه متأسفانه خطر ويروسي كرونا را در بافت ريه افزايش مي دهد.” شدت بيماري ، كه افزايش مي يابد.

در همان زمان ، متخصص ريه با رعايت اصول چنين نامي به شخصي كه پوشيده است ، دور كردن ترافيك بايد فضاهاي اجتماعي و حركت قالب را حفظ كند. و حملات آسم را كاهش مي دهد.

كاهش ميزان آلودگي هوا با برخي از پوشش ها مي تواند اثرات a

وي گفت: پوشاندن آلودگي هوا مي تواند اثر چيزي را كه ممكن است از مواد پوششي 10 و 5 ميكرون يا كوچكتر و ورود سيستم به مجاري هوايي و بافت ريه جلوگيري كند ، كاهش دهد. بنابراين ، با رعايت مناسب پروتكل هاي بهداشتي مانند پوشاندن آن ، از آنها اجتناب شده و مي تواند در زمان تاج گذاري در ترافيك كمك كند ، لازم است كه دوره هاي انتظار كاهش يابد و از اين رو جلوگيري از عواقب آسيب ها علاوه بر عموم ، و او اين كار را به دليل آلودگي هوا انجام داد.

لازم است در نظر بگيريم كه چه اتومبيل ممكن است راهي م ofثر در تردد مختاري و در كاهش آلودگي هوا نباشد و گفت: “با توجه به اينكه نويسندگان” فكر مي كنيم چطور “راه حل هاي اساسي براي حل اين مشكل است ، بيشتر ماشين هاي ما نشانه هاي عميق نيستند و غذا براي آن نامناسب است.

وي درمورد اين مسئله قبل از مردم در مناطق آزاد بين روزهاي آلوده هشدار داد ، وي اظهار داشت: البته نمي توان از همه مردم خواست اين موضوع را رعايت كنند زيرا مسافرت هاي مكرر براي زندگي و ساير كارهاي مرتبط ، و سپس همه آنها مي توانند ، و مسئوليت را به دوش مردم مي گذارند. .

20٪ از آلودگي هواي سوخت توسط موتور سيكلت

آلودگي مختاري همچنين موردي است كه يك موتورسيكلت و يك موتور مازوت و بنزين هم زمان را هدر مي دهند و هم آلودگي بسيار سنگيني را ايجاد مي كنند ، زيرا نشان داده شد كه 20٪ از مطالعات آلودگي هوا و نتايج حاصل از سوخت موتورسيكلت انجام شده است. وسايل نقليه در بيشتر موارد آنها مردهاي معيشتي يك شخص نيستند و من به دنبال سفر نخواهم بود و به بالا ، از تحقيقات در دست مقامات مي توان به اين كمك كرد.

جو به خانه ها برود

“مطالعات دقيق نشان مي دهد كه آلودگي هوا به راحتي به داخل خانه هايي كه در خانه هستند ، ذرات مضر و ذراتي سرازير مي شود كه اگرچه غلظت آلودگي هوا در خانه ها كمتر از آن است ، اما خطرات آلودگي هوا در خانه ها نيز در معرض راه حل هاي هم زمان به دليل عدم وجود چنين قاچاق ، و غيره … تنها راه حل هاي موقتي با حل مشكل آلودگي هوا هستند و نياز به يك آزمايش بزرگ ملي دارند.

در پايان ، عضو هيئت علمي با تأكيد بر اينكه آلودگي هوا مشكلي است كه نه تنها همكاري عمومي مردم و دولت را حل مي كند ، گفت: اميدوارم بتوانم دولت يا ملت را مستقر كنم ، اين مشكل بزرگ و سرطان زا در اسرع وقت حل خواهد شد. هزاران مورد از ما طول مي كشد جوانان از شر ما خلاص مي شوند.

پيام آخر

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.