پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

به بروزترين وبلاگ جامع اخبار استاني خوش آمديد

مدل تونيك حرير ⋆ فروشگاه اينترنتي پارچه حرير زنانه سولي شاپ

۹ بازديد

يك نكته كه هميشه در خريد لباسهاي جديد بايد به خاطر داشته باشيد اين است كه برازنده بودن لباس در تنتان در درجه اول اهميت قرار دارد. اگر يك مانتو زيبا و گران قيمت در تن شما مناسب و زيبا به نظر نرسد، ديگر مهم نيست كه چقدر گران باشد، چون به درد جذاب و زيباتر كردن شما نمي خورد. بعضي لباسها با اينكه قيمت چنداني ندارند، اما شما را خوش تيپ نشان خواهند داد.

تونيك دخترانه و زنانه يكي از آيتمهاي بسيار پركاربرد و محبوب در كمد لباس خانمهاست كه تقريبا مي شود آنها را براي هر موقعيتي مورد استفاده قرار داد و استايلي جذاب و منحصر به فرد داشت. اين مدل از لباس زنانه و دخترانه، راحتترين مدل لباسيست كه ميشود در مهماني و جشن پوشيد و استايلي شيك و جذاب داشت.

تونيك گشا: همانطور كه از نام شان پيداست فرمي آزاد دارند و بسيار راحت و خنك هستند. اين پوشش زنانه مناسب جهت پوشش خانگي در روزهاي گرم تابستاني است. تونيك يقه دار: رسمي ترين نوع تونيك است كه طرفداران بسياري دارد. اغلب از پارچه اي نخي توليد شده و با مدل هاي مختلف يقه براي حضور در ميهماني هاي رسمي و انجام امور روزمره مناسب است. تونيك كمربندي: اين نوع از تونيك ها با كمربندي خاص طراحي شده اند.

تونيك زنانه لباسي با آستين كوتاه يا آستين بلند و كمي گشاد است كه كناره ها، ران ها و به طور كلي پايين تنه را كاملاً مي پوشاند. در فروشگاه هاي لباس و فروشگاه هاي آنلاين ، گاهي اوقات پيراهن هاي كوتاه زنانه را پيراهن كوتاه مي نامند. اين لباس بسيار كاربردي را مي توان به روش هاي مختلف با ساير لباس ها سفارشي كرد. يكي ديگر از مزاياي آن اين است كه براي همه افراد با هر فرم بدني مناسب است.

تونيك راسته: كلاسيك ترين نوع تونيك زنانه است كه از ديرباز مورد استقبال خانم ها قرار گرفته. اين مدل از تونيك هاي زنانه مناسب براي خانم هاي لاغراندام و بلند قامت است. تونيك پيلي دا: پيلي هاي موجود در سطح اين تونيك به خوبي ضعف اندام شما را مي پوشاند و شما را بلند قد و با اندامي متناسب نمايش مي دهد. تونيك بلوز: اين تونيك ها قدي بلند دارند و براي حضور در ميهماني هاي غير رسمي و جلسات كاري مناسب هستند.

بنابراين سر، كمر، باسن و قد شما بايد دقيقاً متناسب با بدن شما باشد تا زيباتر به نظر برسيد. وجود يك دكمه يا نه كاملا اختياري است. مطمئناً براي راحتي شما ، مدل بدون دكمه بهتر خواهد بود. در غير اين صورت ، زيبايي تونيك دكمه ها بيشتر است. اگر به پيراهن هاي زنانه يا تونيك هاي آستين دار براي مچ دست علاقه داريد ، مي توان گفت كه تصميم درستي گرفته ايد ، زيرا اين مدل آستين در بين خانم ها بسيار محبوب است.

آخرين نكته توجه به قيمت اين محصول است. قيمت در حال حاضر، قيمت مقوي هاي زنانه از ارزان تا گران شروع مي شود. قيمت اين لباس به عواملي از قبيل متريال ، كيفيت دوخت ، نوع مدل و .. بستگي دارد كه شما با توجه به بودجه و سليقه خود مدل خاصي را انتخاب و خريداري مي كنيد.

به دليل مسائل فرهنگي، تطابق زيادي با پوشش بانوان ايراني دارد. و چند سالي ميشود كه انواع مختلف آن از آيتم هاي اصلي و ضروري كمدها به حساب ميآيند. چرا كه هم به شكل تكي و هم در كنار شلوارهاي جين يا پارچه اي تركيب هاي زيبايي ميسازد. تونيك ها از قديمي ترين لباسها هستند كه در طول تاريخ هم توسط مردان و هم زنان پوشيده ميشدهاند. اما نمونه مدرن آن از دهه ۱۹۸۰ ميلادي وارد صنعت پوشاك شد و روز به روز با قدرت بيشتري در رانوي برند ها و كالكشن هاي بهاره و تابستانه ظاهر شد.

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.